Friday, February 20, 2009

LET's JOINT MY BUSINESS!! AGENT DIPERLUKAN!!

aku nk story skit yg bru2 ni aku ade involve one business ni. aku involve coz rase ley wt duit jgk la. ley jgk la tmbh2 pendptn as a student ni kn.... aku hope sgt2 business ni akn dpt sambutan. product yang aku jual ni snAnye health care prodcut. especially 4 gurl. gurl pntng sgt utk dptkn product ni. start from now la kite nk jge health kite. kite ni dilahirkn sebagai insan yg special skali di ats muke bumi ni. byk keistimewn yang kite de bebandng dgn laki.. ape yang kite ade n yang laki xde 2 la yang kite kne jge btul2. tul x?? jgn da sakit bru nk crik penyembuhnye.
so nk tau ape product nyer...

ni la productnyer......... dpt agak x ape?? dis is pad or TUALE WANITA!! aku xmalu jual product ni coz sume women or gurl kt dunie ni perlukan brg ni. ni da jd brg keperluan utk kaum wanita. kalau xde nk pkai ape e??? differentnyer brand prodcut ni dgn brand yg len ialah..... byk skali bezenye. demo ley ditunjukkan pade sape2 yg beminat nk tgk. korng akan tekejut melihat demo yang akn ditunjuk nant. kite dpt lihat betape burukneye gune pad brand2 yang lain. pad yg ade dipsarn sbenrnye adalah bhye utk rahim kite sebagai wanita. secare snyp2 wanita kn mudah mendpt cancer rahim or everytnhg la.... product ni dpt menjage rahi kite dm mengwl mslh senggugut yg sering dihidapi semase period. mslh keputihan juge dpt diatsi dgn pantyliner ys disediakn.... insyaallah after use dis product, mslh 2 sume dpt diatasi sdikit demi sdikit. so pe tggu lg?? jgn lupe utk dptk product ni. ley tggalkn comment anda di shoutmix sye utk maklumat lanjut ok??!! yg beminat utk jd agent juge bolehla tggalkn comment anda. hurry!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.